onsdag den 10. juli 2013

Så er der blog!

Hallo folks!

Så er min blog oppe! Den her blog er til for, at folk der har lyst til at vide, hvad jeg går, og foretager mig ovre i USA, kan følge lidt med. Jeg vil bestræbe mig på, at ikke bliver en "se min kaffe og kager" blog, men mere hvor jeg skriver om, hvad jeg oplever, og hvad jeg lærer. Jeg vil skrive om hvordan jeg har det, og hvordan jeg føler, da det ikke alt sammen er uden kvaler. Dog vil jeg prøve at fokusere på alle de positive ting der sker, og vær ikke i tvivl. Jeg glæder mig som en sindsyg! Jeg skal rejse om kun 10 dage fra Københavns lufthavn, mellemlande 2 gange (JFK og Detroit) inden jeg kommer til Oklahoma city klokken lidt over 9 lokal tid.

Jeg skriver ikke mere lige nu, da det mest var en introduktion, men der skal nok komme mere, det lover jeg ;)

Malthe


Ingen kommentarer:

Send en kommentar